Latest news

user

Cart

Next steps

You will now be forwarded to the simple & uncomplicated ticket platform "starjack".

• Create account
    or log in
  • Buy the ticket

You will be automatically redirected in 21 seconds.

Persbericht, 27. Juli 2016

27 miljoen investeringen

nog meer comfort en perfecte pistes in de SkiWelt!

Steeds beter, steeds aantrekkelijker, steeds moderner! Er gaat geen jaar voorbij zonder vernieuwingen in SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental. Ook dit jaar wordt ruim 27 miljoen euro geïnvesteerd – en met de nieuwbouw van de Salvenmoos-10-persoons-belevenisgondel in Hochsöll staat ook weer een nieuwe lift op het programma.

Belevenis-10-persoonsgondel Salvenmoos: eersteklas winterbelevenis
De nieuwbouw van de Salvenmoos-lift Hochsöll is de grootste investering voor komende winter. De in 1988 gebouwde 2-persoons-stoeltjeslift maakt plaats voor een belevenis-10-persoonsgondel, die de gasten een heel nieuwe dimensie van ‘liftplezier‘ biedt. Aan welk soort plezier u dan moet denken? Laat u verrassen!

Alle SkiWelt verbindingen volledig sneeuwzeker
Maar liefst 229 van de 284 pistekilometers zijn vanaf komende winter besneeuwbaar en binnen drie dagen winterklaar.

Bijna 100 nieuwe sneeuwinstallaties – in totaal staan er nu al ruim 1.700 sneeuwkanonnen in de hele SkiWelt –, veel verbeteringen in de technische uitrusting en de watervoorziening van de sneeuwinstallaties (10 mln. euro wordt er alleen al geïnvesteerd in de vergroting van het spaarbekken Kreuzjöchlsee in SkiWelt Westendorf), nieuwe piste-apparatuur: als het gaat om pistecomfort stelt de SkiWelt de norm en bouwt ze haar toppositie verder uit. Het goede voorbeeld: bij alle installaties maakt de SkiWelt voor 100% gebruik van duurzame energie uit Tiroler waterkracht. Over energie gesproken: de elektrische laadstations op de parkeerplaatsen worden verder uitgebreid en staan tijdens de skidag gratis ter beschikking.

140 nieuwe gratis parkeerplaatsen en nieuw skidepot bij dalstation Scheffau
Een groot project staat in de SkiWelt Scheffau op het programma: het parkeerdek krijgt 4niveaus en wordt uitgerust met een lift, zodat alle parkeerniveaus comfortabel en barrièrevrij met elkaar zijn verbonden: 140 nieuwe gratis parkeerplaatsen voor comfortabel skiplezier en parkeren direct naast het dalstation – dat betekent: met de ski’s rechtstreeks naar uw parkeerplaats (ski in & ski out). – Nieuw is ook het skidepot met 300 verwarmde en geventileerde kasten voor elk drie paar ski‘s – een service waarvan steeds meer wintersporters graag gebruik maken. De depots kunnen direct bij de kassa worden geboekt – per dag, per week of voor het hele seizoen.

Vanaf 10 januari: geld besparen bij SkiWelt-dagkaarten
Op Men's Day rijden elke dinsdag alle mannen en op Ladies' Day rijden elke woensdag alle dames met dag- of deeldagkaarten tegen jongerentarief. Dagkaart in plaats van € 47,00 slechts € 35,50 plus borg!

SkiWelt is onderdeel van het grootste skiverband ter wereld - 2.750 km piste met één kaart!
Het beste moet nog komen: met ruim 10% van het pisteaanbod maakt de SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental per direct deel uit van het grootste skipasverband ter wereld! De reikwijdte van de populaire Kitzbüheler Alpen AllStarCard wordt in één klap verdrievoudigd en omvat nu 25 skiregio’s in zes deelstaten.
Zodoende geeft één enkele kaart voor de niet te overtreffen prijs van € 680,-- (in de voorverkoop) recht op het gebruik van maar liefst 2.750 pistekilometers en ruim 900 kabelbanen. De AllStarCard is verkrijgbaar als dagkaart (1-14 dagen), als keuze-skipas en natuurlijk heel comfortabel als seizoenskaart. Onze tip voor alle veelskiërs.

SkiWelt Marketing GmbH
Dorf 84